Monday, September 21, 2009

Dai's Driving Academy 4,

Sunday September 20th was Dai’s Driving Academy 4 at Irvine, El Toro Air Field. weather was nice and clear. little wind and hot as hell lol out in the field with no shade is torture without sunscreen. this time, i almost got ran over… lol thanks Jin-san… hahaha o yea btw, you can now order prints. leave a comment with your email address and i will contact you back

9月20日の日曜日はDai’s Driving Academy 4でしたぁ。場所はアーバイン市内のエルトロ・エアーフィールド。元米軍基地です。天気は晴れで良好。風がほんの少しあって地獄のような暑さ(笑。影も無い中炎天下での撮影はまさに地獄。日焼け止め塗ってなければほぼ拷問w。今回は、ひかれそうになりました…笑。ジンさん、ありがとう…ww。今回から、写真のプリントサービスを始めました。コメントにメールアドレスを連載して頂ければこちらから連絡します

started my driving a little early on the 405 freeway lol

405で、走行会を一人でフライング(笑

and here at the venue now. peeps setting up for the track.

そして着きました会場。皆さん準備で大忙し。

and here the driver’s meeting start. alot more people then we expected.

そしてドラミ。思ったよりも人が来ててビックリだった。

and to the course!

そしていざコースへ!

look at those heat daze lol

見て見てあの陽炎の具合(笑

heres from the short course. since i was at the drift course first, i dont think i have everyone’s shots…

これはショートコースの模様です。最初ドリフトコースの方に居たから全員の写真は無いかもです…

i found JDM Steve far away lol looks like a little mang lol

スティーブが遠ぉぉぉぉおくの方にいた(笑。なんかちっちゃいおっちゃんみたい(笑

and walked to the drift course.

そしてドリフトコースへ。

feels sooooo lonely standing in the field  by yourself lol

このただっ広い敷地内で一人ポツンはメッッッチャ寂しいよ(笑

 

phew,close by.

いやいや危なかった。

and now at the long grip course.

そして最後はグリップコースの長いヤツ。

ended around 5:30 or more close to 6 i guess. and the fun part begins. picking up the cones!! hahha

五時半とか6時近くに終わったよ。そしてこっからが楽しいの。パイロン拾い行って来まぁーす!!ww

and dropping off the trash cans. Takeshi looking sey with the sunset.

あとはゴミ捨てに。アイザワさんが夕日で超セクシー。

No comments:

Post a Comment